Kampanie lobbingowe

         Tylko w 2015 roku w Polsce weszło w życie 29,8 tys. stron maszynopisu prawa. Ordynacja podatkowa zmieniła się 11 razy, Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych 27 razy, Ustawa o podatku od osób prawnych 14 razy, Ustawa o podatku akcyzowym 7 razy, a Ustawa o podatku od towarów i usług 6 razy. Tak naprawdę, w polskich realiach, praktycznie z dnia na dzień mogą zmienić się przepisy warunkujące funkcjonowanie poszczególnych branż. Lata pracy i doświadczeń mogą okazać się be znaczenia w obliczu twórczości prawodawcy.

         Naprzeciw temu problemowi wychodzi nasza oferta, Prowadzimy profesjonalne kampanie lobbingowe i towarzyszący im monitoring legislacyjny. Lobbing nie jest oszustwem, lecz normalnym instrumentem oddziaływania na prawodawcę. Dzięki stosowanym przez nas narzędziom decydenci otrzymają wiedzę pokazującą prawdziwe skutki projektowanej regulacji. Przedstawimy im alternatywne rozwiązania. Mamy w tym obszarze wieloletnie doświadczenie. Wobec pomysłów legislacyjnych nie musisz być bezbronny – nasza oferta obejmuje nie tylko działania na rzecz powstrzymania niekorzystnych pomysłów, lecz także oddziaływanie na rzecz nowelizacji aktualnie obowiązujących przepisów.